понеділок, 1 червня 2020 р.

Наша гордість.

З ПЕРЕМОГОЮ!! У мене величезна радість, якої неможливо не поділитися !!! П'ять перших місць з мого 5-Б класу і два перших місця з 5-Г класу з олімпіади з Математики !!!! Мої розумнички, мої Герої, вітаю вас з Перемогою !!!! 
А також!!!! 
 Три других місця у 5-Б класі. Улюблені мої, все у нас ще попереду. Це тільки початок, я вірю в вас !!!
 Іііііі !!!
 І це не кінець. Є ще треті місця! У 5 Б двоє і одна красуня з 5-Г класу. Мої таланти, у нас величезний шлях, ми у самого початку і самого цікавого. Той, хто йде прокладає дорогу!
 А на закуску два моїх героя !! Два прекрасних моїх учасника з 5-Б та 5 Г класу. А знаєте, ВСЕ ще БУДЕ! Адже разом ми-СИЛА !!! ВСІХ з ПЕРЕМОГОЮ! Найголовніша победа- перемога над собою! А з нею ми всі впоралися на Відмінно !!!!👍 



Автор :  Mziya Bodaieva





Немає коментарів:

Дописати коментар