Українська мова
1- група:
Діалог записати на окремому подвійному аркуші в лінію.
Усно опрацювати запитання.
Пройти тести онлайн.
Повторити параграфи 33-37. Записати подані речення в робочий зошит і виконати завдання.
У реченнях підкреслити тільки ДОДАТКИ
1 Прощаються з літом ліси.
2 Хвилина годину береже.
У реченнях підкреслити тільки ОЗНАЧЕННЯ
3 Дрібний дощик накрапає.
4 Солодкий вітер віє із Дніпра.
У реченнях підкреслити тільки ОБСТАВИНИ
5 Тиха діброва ніжно шепоче.
6 Ще вчора джміль гудів.
Надіслати фотоповідомлення виконаної роботи у Viber.
Останній день здачі роботи 20.03.2020
Вiд Панфиловой.
2- група:
1.) с.193, 195, 196- вивчити правила.
Впр. 451, 452, 454, 456, 457.
2.) с. 199,200, 201- вивчити правила.
Впр. 461, 463, 464, 467.
Зарубіжна література
Побудувати та заповнити таблицю на аркушах;
Письмово схарактеризувати образ Полліанни за поданим планом:
Трудове навчання
Дівчата.
Пошив сумочки для рукоділля ручним способом. Оздоблення вишивкою або аплікацією. Виготовлення Великодньоі поробки з фетру ( на вибір).
Хлопці
Працюють над об'єктом проектної діяльності ,,Фоторамка''
Основи здоров'я
Читати пар. 19-20. Виписати в зошит: "Переваги і недоліки різних моделей поведінки людини".
Образотворче мистецтво Зробити витинанки "Дерево життя", "Вазон".Параграф 25 Українські писанки. Ескіз (зразок ст.123 підручника). Свої візерунки.
Укр.літ.
Вивчити напам'ять вiршi Т.Шевченка : "За сонцем хмаронька пливе", с.195,. "Садок вишневый коло хати" с.197
Математика
Історія
Параграф 21. Письмово с.40 -41 дописати у зошиті.
Зошити взяти на вахті 18 березня
Англійська мова
Слова* ст. 140, 142,143, 145, 148 на пам'ять !
Вправа 3, ст. 148( чит)
Вправа 4 ст. 149 ( усно)
Вправа 5, ст. 149 ( чит)
Вправа 1, ст. 150 ( письмово)
Вправа 2а, ст. 151 ( письмово)
Природознавство
Параграф 26, зошит ст. 50-51
Інформатика
п.4.2. с.169-171 читати, виконати завдання 6 с.176
Задание на карантин по информатике: (Ссылка)
Українська література
Написати твір на ОДНУ з самостійно обраних тем
1. Мій улюблений персонаж «Таємниця козацької шаблі» Зірки Мензатюк
2. Прислів'я та приказки — скарбниця народної мудрості
3. Сила народу — в його героях»(за твором «Микита Кожум'яка»)
4. «Повість минулих літ» — скарбниця знань про Київську Русь (за мотивами літопису «Повість минулих літ»)
Обсяг роботи – 1 сторінка. Роботу виконати на подвійному аркуші в лінію. На першому рядку – прізвище та ім’я. На наступному- !!! Обов’язково одна тема. У роботі має бути вступ, де автор дає відповідь на запитання Чому потрібно вивчати історію рідного народу ( це стосується 1та 4 тем) або Фольклор –це невичерпна скарбниця народної мудрості.
Основна частина – розповідь про автора (крім 2 теми) та його твір, про події, героїв, їх риси характеру, вчинки.
Висновок- чим сподобався твір. !!! Дослівно переказувати твори НЕ ПОТРІБНО! Важлива особиста думка автора з обраної теми.
Термін здачі роботи – одразу після карантину.
Російська мова
с.199-201упр.224(2 и 3 письм)
ЭкологіяНамалювати на ф.А4 на одній половині зиму, а на другій половині зміни в природі наприкінці березня.
Фізичне виховання
1- група:
Діалог записати на окремому подвійному аркуші в лінію.
Усно опрацювати запитання.
Пройти тести онлайн.
Повторити параграфи 33-37. Записати подані речення в робочий зошит і виконати завдання.
У реченнях підкреслити тільки ДОДАТКИ
1 Прощаються з літом ліси.
2 Хвилина годину береже.
У реченнях підкреслити тільки ОЗНАЧЕННЯ
3 Дрібний дощик накрапає.
4 Солодкий вітер віє із Дніпра.
У реченнях підкреслити тільки ОБСТАВИНИ
5 Тиха діброва ніжно шепоче.
6 Ще вчора джміль гудів.
Надіслати фотоповідомлення виконаної роботи у Viber.
Останній день здачі роботи 20.03.2020
Вiд Панфиловой.
2- група:
1.) с.193, 195, 196- вивчити правила.
Впр. 451, 452, 454, 456, 457.
2.) с. 199,200, 201- вивчити правила.
Впр. 461, 463, 464, 467.
Зарубіжна література
Побудувати та заповнити таблицю на аркушах;
Письмово схарактеризувати образ Полліанни за поданим планом:
Трудове навчання
Дівчата.
Пошив сумочки для рукоділля ручним способом. Оздоблення вишивкою або аплікацією. Виготовлення Великодньоі поробки з фетру ( на вибір).
Хлопці
Працюють над об'єктом проектної діяльності ,,Фоторамка''
Основи здоров'я
Читати пар. 19-20. Виписати в зошит: "Переваги і недоліки різних моделей поведінки людини".
Образотворче мистецтво Зробити витинанки "Дерево життя", "Вазон".Параграф 25 Українські писанки. Ескіз (зразок ст.123 підручника). Свої візерунки.
Укр.літ.
Вивчити напам'ять вiршi Т.Шевченка : "За сонцем хмаронька пливе", с.195,. "Садок вишневый коло хати" с.197
Математика
Історія
Параграф 21. Письмово с.40 -41 дописати у зошиті.
Зошити взяти на вахті 18 березня
Англійська мова
Слова* ст. 140, 142,143, 145, 148 на пам'ять !
Вправа 3, ст. 148( чит)
Вправа 4 ст. 149 ( усно)
Вправа 5, ст. 149 ( чит)
Вправа 1, ст. 150 ( письмово)
Вправа 2а, ст. 151 ( письмово)
Природознавство
Параграф 26, зошит ст. 50-51
Інформатика
п.4.2. с.169-171 читати, виконати завдання 6 с.176
Задание на карантин по информатике: (Ссылка)
Українська література
Написати твір на ОДНУ з самостійно обраних тем
1. Мій улюблений персонаж «Таємниця козацької шаблі» Зірки Мензатюк
2. Прислів'я та приказки — скарбниця народної мудрості
3. Сила народу — в його героях»(за твором «Микита Кожум'яка»)
4. «Повість минулих літ» — скарбниця знань про Київську Русь (за мотивами літопису «Повість минулих літ»)
Обсяг роботи – 1 сторінка. Роботу виконати на подвійному аркуші в лінію. На першому рядку – прізвище та ім’я. На наступному- !!! Обов’язково одна тема. У роботі має бути вступ, де автор дає відповідь на запитання Чому потрібно вивчати історію рідного народу ( це стосується 1та 4 тем) або Фольклор –це невичерпна скарбниця народної мудрості.
Основна частина – розповідь про автора (крім 2 теми) та його твір, про події, героїв, їх риси характеру, вчинки.
Висновок- чим сподобався твір. !!! Дослівно переказувати твори НЕ ПОТРІБНО! Важлива особиста думка автора з обраної теми.
Термін здачі роботи – одразу після карантину.
Російська мова
с.199-201упр.224(2 и 3 письм)
ЭкологіяНамалювати на ф.А4 на одній половині зиму, а на другій половині зміни в природі наприкінці березня.
Фізичне виховання
Немає коментарів:
Дописати коментар